Wednesday, January 30, 2008

round ranau /tambunan

Kami singgah kejap berehat di air terjun masakob,


Kemudian singgah di Gunung Emas nak tingok monyet, tapi monyet2 semua mogok, seekor pun tak dah, agaknya monyet pun pandai cuti2 Malaysia...hehehe....!!!!

Sunday, January 27, 2008

hid suang hehe...!!!!

Huh... Siap dengan cd David Pinus Lagi...hehe...!!! Yang di bawah tu tempat tuuu..lah ngam kan..?? ada lubang tiga sepuluh... hahahaha...!!!!

Thursday, January 24, 2008

Artina Sid studio

Artis dari bongkol Pitas, terlibat dengan Album Gunsanggong 2 Suaranya masyallah.....!!!!!

Wednesday, January 23, 2008

ini lah kejutan hehe...!!

nantikan kemunculan album En. Musa Limban Yang bertajuk Kanou Sumayau....

Saturday, January 19, 2008

kenangan main Band di Kuala penyu


Kalau Ramli Sharif "bapak Rock" Aku pun Abg Rock Kadus hehe...!!

Thursday, January 17, 2008

Di hari pertama ujibakat AF6 bermula

Beginilah gelagat orang2 yang pigi mencuba nasib AF6 tahun ini.....!!!

Tapi yang menariknya macam ada seseorang yang aku kenal... Korang kenal tak siapa dia ni...??? Kita timgok kalau kena zoom dekat2...... kalau tak salah... U.J.G. ni.... macam...????
Jangan marah ha... kawan!! kena publish awal2 lagi baik....!!!


Wednesday, January 16, 2008

Kosisian noh,... Artis2 tempatan kita..!!!

Beginilah nasib artis2 tempatan kita, kena panggil membuat persembahan dah lah (F.O.C) secara percuma, makan sendiri lagi.. (tak kena bagi makan oleh penganjur).. Sampai bila lah artis2 kita di hargai oleh para pehak penganjur.... mereka ini banyak peminat sebenarnya, tapi langsung tak di hargai oleh penganjur...!! (gambar ini diambil sempena Pesta Bambu di Tamparuli)

Tuesday, January 15, 2008

gangstarz

Jadi gang starz boleh2 ja, jangan jadi gangster sudah..!!!

Sunday, January 13, 2008

masa2..Duuuuuulu'...!!!


himpunan gambar2 ini di berlainan tempat...!!!

Saturday, January 12, 2008

Ketika Berucap


Korang tingok ada gaya tak saya berucap...? ada padan dengan Y.B. sebelah tu...? kalau korang rasa o.k!! aku nak bertanding pilihan raya akan datang ni...hahahaha!!

Friday, January 11, 2008

Jarick Daptal in da house

dah lama c Jarick tak datang studio, tahun lalu lagi baru hari ini dia muncul...!!! apa cerita Beb...???

Idola saya

tak sangka orang ternama maca Asmin ini jadi kawan kitaorang, muda2han kita dapat timba sedikit pengalaman dari dia.... caya lu lah Asmin...

masa pelancaran SAME

Jadi pengadil konon.. ni, tapi kalau tak ada yang puas hati.. maaf ja lah... janji kami tak berat sebelah, . maka itu lah penilaian kami...!!!!

Thursday, January 10, 2008

sekitar pelancaran album Yahai Benn vs Ateng!!

Ada gaya juga menyampaikan hadia kepada pemenang cabutan tiket bertuah...!!